top of page
  • תמונת הסופר/תMaya Sigal

כביש 4431 שיחרוץ את גורלן של חיות במודיעין

עודכן: 7 בפבר׳

ביום רביעי הקרוב ה 07.02 בשעה 19:00 נערוך אירוע זום בו תינתן אפשרות לכל מתעניין לחתום על ההתנגדות לתוכנית 4431.

להתנגדות של מעברים בטוחים ותצהיר שעליו תצרכו לחתום המשיכו לקרוא.


אז בזמן שמדינות שכנות לנו כמו איחוד האמירויות הכריזו כי 60% משטחן ישמרו כשמורות טבע, ישראל מחליטה לצאת בתוכנית הזויה של סלילת כביש 4431 שידרדר את מצב חיות הבר הישראליות בצורה קיצונית וזאת בניגוד לכל האמנות לשמירה על המגוון הביולוגי שישראל התחייבה אליהן. כביש 4431 שמטרתו לחבר בין כביש 443 למודיעין עילית יעבור בשטח בעל הערך האקולוגי החשוב ביותר במזרח אזור ירושלים, בו תועדו עדר של 70 צבאים(מין רגיש ובסכנת הכחדה),צבועים(מין בסכנת הכחדה), שועלים, דורבנים, ומינים נדירים של עופות דורסים כגון בז עצים, בז אדום, עיט צבאים, רחם מדברי, שקנאי מצוי ועוד(סקר של רשות הטבע והגנים, וחברה להגנת הטבע). 

צפו ביופי שהרשויות רוצות להרוס:



סלילת הכביש תקטע לחלוטין את המסדרון האקולוגי האחרון לאזור זה, ואוכלוסיית הצבאים ושאר בעלי החיים תישאר כלואה בשטח מצומצם ממזרח לכפר אורנים ולא תאפשר לחיות הבר את התנאים לשרוד ע"י תנועה במרחב לצורך חיפוש מזון, מציאת בני זוג, רבייה ובטיחות כללית שכן צמצום המרחב יביא לדריסות מרובות וצמצום המגוון הגנטי כמו שקרה במקרים אחרים בארץ.


 

אנחנו רוצים למנוע מהאסון הזה לקרות ולכן ביום רביעי הקרוב ה 07.02 בשעה 19:00 נערוך אירוע זום בו תינתן אפשרות לכל מתעניין לחתום על ההתנגדות לתוכנית 4431.




אחרי הרשמה תקבלו מידע עם קישור לזום והנחיות למפגש.

את התנגדות שלנו ותצהיר שתצטרכו לחתום עליו אפשר למצוא פה:


Copy of התנגדות של מעברים בטוחים לחיות בר.docx (3)
.pdf
הורידו את PDF • 124KB

תצהיר התנגדות- הצטרפות להתנגדות עמותת מעברים בטוחים לחיות בר
.docx
הורידו את DOCX • 8KB




334 צפיות0 תגובות
bottom of page